Egna naglar....

2009-08-21 10:24:17 Naglar & Smink Kommentarer (2)

Har suttit i 3 timmar idag o lappat ihop naglar på mig själv idag...med Amanda som assistent.

Vet inte vad som flög i mig vid 7 imorse.... ett litet ryck, skönt med sånna iblad :)

Blev både kaffe o rökpauser några gånger.... men nu är dom klara ...YIPPIEEEE

Givetvis har jag fotat




Har gjort dom naturella med clear gele... drog lite sträck med lack i silver o brunt.


Nu blir det lite mer kaffe....

Måste bara få säga att jag älskar att få hålla på med naglar


ha en bra dag gott folk

Kommentarer:

2009-08-24 00:16:38

Hej. Så snygga naglarna blev. Du är bra på det ser jag. Kram Carolas kompis Lotta

2009-08-24 07:29:09

Snyggt som tusan, vad du e duktig som fixar naglarna på dig själv. Där går liksom min gräns :) Hatar att fixa på mig själv, blir aldrig som jag vill.



Kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback