Träffa grabben...

2008-10-26 15:48:55 Allmänt Kommentarer (1)

Imorgon ska jag möta grabben på stationen, o få ha honom hemma i några dagar. Vi åker till Borås på tisdag o stannar till torsdag.Ska bli lite skönt att umgås med föräldrarna lite o träffa lite vänner där.
Amanda åkte redan i går o ska stanna till nästa söndag. Blir lite trångt med sovplatser säkert eftersom båda ungarna har med sig en kompis men vi får ta o bre ut oss lite på olika ställen....
Hehe... stackars Fredrik som får vara helt själv hemma, kan ju inte tänka mig att han tycker det blir skönt att slippa mitt tjatrande några dagar. Hmmf, han får passa på o njuta så länge lugnet varar *s*

Kom hem igår kväll efter en heldag med sminkvisning i Borås med Annette... gick föresten jätte bra, o slängde i mig nästan en hel pizza... sen skulle jag ha choklad o lite smågodis oxå. Kan ju inte tänka mig att det ingår direkt i min matsedel... men GUD vad gott det va.
Det blev bara till att traska iväg på en lång promenad i regnet idag för att lätta samvetet lite.
Lite jobbig bara att ställa sig på vågen imorgon igen, men tycker nog att det va värt det ändå *ler*

Fredrik har röjt en massa lådor o skåp här hemma idag, jag är tydligen väldigt duktig på att spara på papper o skräp där det inte ska vara. Samlade ihop 3 stora kassar som ska kastas. Vist är det skönt o få lite sånna ryck ibland.


Så nu ska vi lägga oss o bara slappa framför tvn med någon bra film.... skönt

Marita

Kommentarer:

2008-10-28 17:37:21

Ursh! vad du hittar på, jag tror inte alls på att ni ska åka till Borås!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback