Minus

2010-03-22 08:56:34 Viktminskningen Kommentarer (4)

- 41 kg ....

vikten fortsätter sakta men säkert neråt :)
Går ju inte så fort längre men de går åt rätt håll iaf.

Kan äta de mesta nu.. tom pizza funkade bra igår, fast inte samma kick som innan av det.
Hjärnan börjar emmellan åt oxcå hänga med på att jg inte är lika stor som innan. Visa dagar vid visa tillfällen så tanker man i samma gamla vanor om sig själv o så råkar man gå förbi spegeln o stannar till...
hmmf ser jag verkligen ut sådär. man fattar inte riktigt alltid.

Funderar mycket på hur det va när jag bestämt mig för min op. man kunde liksom inte se sig själv som en mindre person.. kändes så overkligt. O nu sitter man här flera månader senare o de har verkligen hänt nått jag drömt om i många år... JAG har verkligen gått ner över 40 kg o vet att de kommer gå ner mer.

Ca 20-25 kg till vore det ultimata, men även 10 kg till är helt ok liksom.

Nu har jag kommit till det stadiet då det nog är mycket upp till mig själv att se över mat o motions vanor för att få lite mer fart på der hela. Ibland när det kommer helger då man fikar lite mer så blir jag rädd att jag ska hamna i sockerfällan igen, men samtidigt vet jag att det är sååå små mängder jag äter.
Men vill verkligen bli av med sockret helt.

Har blivit väldigt duktig nu tycker jag på att klämma in både frukt o grönsaker i min vardag, bara motionen som behöver ökas lite till... eller ganska mycket faktiskt. Har ju bara blivit gymmet typ 2 dagar i veckan sista tiden, ibland bara en dag oxå.

Skärpning där nu Marita på allvar.






Kommentarer:

2010-03-22 09:10:39

Kämpa på med gymmet!!

Kolla in min smyckesblogg, för dig som gillar unika och billiga smycken :)

2010-03-22 09:22:05

Ja det är otroligt kul att skapa fina smycken:) Tack! Hoppas du hittar nått som passar just dig :)

2010-03-22 12:50:06

Gud så duktig du är 41 kilon är ju hur mycket som helst

2010-03-22 13:58:37

Oj, 41 kg! Det är ju grymt bra!



Ska passa på att fråga dig var du utbildade dig till nagelskulptris också?



Kram Becca & bebis.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback