Dottern...

2010-03-16 06:58:28 Allmänt Kommentarer (3)

Har kommit hem o hälsar på fram till Lördag då vi åker en svän till Ullared, på hemväg därifrån tar vi en sväng förbi Borås o släpper av henne... ska bli jätte trevligt att få umgås lite med henne några dagar.   Idag bär det av till gymmet runt 9 tiden o sen ha en städ dag bla här hemma.

Inga kunder inbokat idag så vi får se om jag passar på att ta Amandas naglar oxå, fast de blir nog ikväll isf.
 
Måste verkligen försöka rycka upp mig ur denna negativa bubbla jag hamnat i, vet inte riktigt själv vad de beror på o hur jag ska komma ur detta.
Kanske hänger det på att jag vill att det ska hända nått verkligen hela tiden o nu är det faktiskt en ganska lugn period med allt.
Lite uppfriskande promenader ute i solen o ta tag i stor städ o röj hemma när jag ändå har tid med det skulle ju faktiskt kanske göra susen.....

Så mina planet för idag är att sätta igångf o röja hemma en hel del när jag kommer hem från gymmet.


Någon som har några super ideer om hur man får igång rulliansen i salongen ännu mer, eller är det verkligen så att jag måste ha jätte mycket tålamod första året innan det blir jobb på heltid...
Tror mycket av min frustation beror på detta att jag vill få in mer jobb än vad jag har.


Ha en bra dag alla där ute


Kommentarer:

2010-03-16 07:14:02

Hmm du kanske kan ha några speciella erbjudanden, kanske öppet hus en eftermiddag där du bjuder på fika, har erbjudande på lite produkter, berättar om salongen, fixar några på drop in till billigare pris osv?=)

2010-03-16 07:18:47

vilken fin bloggg!

2010-03-16 07:30:03

sv: varsågod, hoppas det funkar! =) åhh jag önskar att jag bodde i dina trakter så att jag kunde komma dit! <3


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback