Ha kontroll över ditt liv

2010-08-13 07:55:06 Viktminskningen Kommentarer (1)

Kommer perioder då man kommer ner i små svackor...
har lärt mig av erfarenhet att de gäller att ha kontrollen över sitt egna liv o inte låta andra påverka en negativt.
Har haft en period nu som jag kännt mig stressad o JÄTTE trött, men samtidigt vet jag vad det beror på o är något jag själv valt.
Har gått 10 månader nu sen min op o jag har gått ner 54 kg... börjar gå in lite i skallen nu att jag inte är samma tjockis som jag alltid varit, samtidigt som jag kört igång min egna verksamhet o detta har verkligen tagit all kraft ifrån mig, men nu när jag börjar få lite ballans i livet igen har det varit värt verkligen ALLT.
Sätter mig ner när allt e som jobbigast o försöker fånga känslan av vad som får mig att må bra... har hittat denna tråden nu o tänker hålla fast vid den.
Stunderna då jag fåår min avkoppling o fyller på med positiv energi är såååå viktiga för att orka allt annat.
Jätte kul med responsen o positivvt sparkande jag får av mina nära vänner e verkligen guld värt.. STORT TACK Linda A för ett litet samtal i går... en vännina som vet vad hon pratar med o har gått igenom samma viktresa...
Kan man bli annat än glad när en så nära o kär vänn ringer o talar om hur stålt hon e över mig o att man bara måste låta bli att bry sig om all negativ kritik man får bara för att man håller på att bli smal... dom människorna finns runt en alltid.
Nu ska jag bara njuta av livet o mitt nya Jag.. låter kanske lite knäppt, men tycker verkligen jag är värd detta...
JAG FÖR ETT ÅR SEN
IDAG....
Lite ego inlägg kanske????

Kommentarer:

2011-07-12 17:15:54

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback