Känns konstigt att vara ledig

2010-09-02 07:48:21 Allmänt Kommentarer (0)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag på förmiddagen...

E så van nu efter 10 dagars jobb på salongen att man ska stressa iväg på morgonen så jag blir o känner mig väldigt rastlös idag :)

Men ska o vill verkligen bara njuta av denna dag o imorgon har jag ett jobb på eftermiddagen någon timme

Kl 8.00 blir de frissan för klippning o färgning, sen ska de vaxas lite o efter det nån timme med övrigt spring på stan.

Nu e frukosten avnjuten o ska ta en sväng med damsugaren innan jag hoppar in i duchen, grabben ska föresten med busse till borås efter 11 här så de ska bokas biljetter när han vaknar till liv.


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback