Tacksamhet...

2010-05-10 07:50:44 Allmänt Kommentarer (1)

... va ett tag sen jag skrev om

Är så tacksam för att jag snart får möjlighet att öppna min egen
 lilla salong i egen lokal,en dröm jag haft sen jag startade o hyrde in mig på
hårsalongen jag sitter på ett par veckor till

Är så tacksam för att min hälsa har blivit så otroligt mycket bättre sen min
gastric bypass operation o viktminskningen fortsätter.
Har bara ca 10-15 kg kvar till min målvikt jag vill nå

Är så tacksam för att jag har mina vänner o familj omkring mig som stöttar
 mig alltid o jag vet att domfinns där när man som mest behöver dom,
en stor eloge till min mest underbara sambo oxå som står ut med mig o låter
mig gå min egna väg med alla konmstiga ideer jag får ibland


Kommentarer:

2010-05-10 16:01:06

Grattis i massor för att det går så bra för dig!

Helt otroligt vad fort det gått sen du gjorde din operation, inte många kilon kvar nu,,, Gu vad roligt för dig!



Kramar & ha en bra kväll


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback