Lördag morgon...

2010-05-29 06:53:04 Allmänt Kommentarer (0)

Sitter o njuter av en kopp morgon kaffe o försöker vakna till lite granna... blev inget med städning igår eftersom de blev skjutet på att föräldrarna ska komma på besök, tänkte vakna till lite o köra ett race här hemma idag istället:)

Städa, ta en promenad o hoppas på lite sol så man kansitta ute en stund innan gubben kommer hem från jobbet står på planerna idag... o ikväll blir de sexparty hos vännen min som jag  tänkte jag skulle gå på.

Varit två långa dagar på salongen nu torsdag o fredag... sååå skönt när det händer lite o på tisdag får jag nycklarna till den nya lokalen. Snacka om att jag lääääääängtar.


Har gått o funderat ett tag på en grej jag ev ville börja sälja o igår tog jag ett beslut om detta o ska träffa en tjej på söndag då de ska skrivas på o jag kör igång, känns som rätt beslut o tiden får visa vad de blit av det hela.
Känns bra iaf


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback