Lite vikt info...

2010-05-06 08:11:07 Viktminskningen Kommentarer (1)

... De står still på vågen o har gjort nästan en månad nu, eller rättare sagt har tom gått upp lite över 1 kg.
Hoppas detta hör till o att jag kommerigen sen med nedgång av kilon.
Vist känns det lite frustrerande, men samyidigt så har jag ju tappat så otroligt mycket så jag kan nästan tänka mig att de kan vara bra.

Träningemn har jag  varit jätte slarvig med eftersom tiden inte räkt till o jag vart ganska trött sista tiden pga personliga skäl...

Inte heller varit världsbäst på att se efter vad jag stoppat i mig, o tror att dessa två saker e stort skäl till varför kilona inte minskar...

Men nu djävlar känner jag att de e dax för skärpning, vaute på en timmes promenad i lördags o de va sååå otroligt skönt. Nere på gymmet igår o vill ner i kväll oxå när jag slutat.

De finns liksom inte plats för några ursäkter längrte för att inte träna, om de så ska va att jag jobbar lånmga dagar, får ta en sväng till gymmet på kvällen o sen bara hem o äta o sova... e ju liksom en jätte kvällstrött typ som somnar vid 9 på soffan :)

En stor spark i baken ska jag ge mig själv o sen får de bli lite ordning på saker o ting


Kommentarer:

2010-05-06 08:45:15

Känner en som det har gått likadant för och hon har gett upp efter tvåveckors stillastående viktminskning, så fortsätt kämpa! Det är bara en period :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback