Lite mycket...

2010-05-06 08:03:52 Naglar & Smink Kommentarer (0)

... Att göra sista tiden så jag har inte riktigt hunnit blogga.

Kunderna ramlar in i salongen o får sitta rätt många timmar om dagen nu, sååå underbart att det börjar rulla på.
Imorghon blir det lite kundrekord på en dag, brukar komma upp i 3 om dagen , men har 4 inbokningar imorgon o jobbar från 10-18...

De e ju så de ska vara varje dag minst:)

Idag innan jag har första kunden kl 12.00 ska jag p massage 45 minuter... ska bli såååå skönt eftersom jag har känt av spänningar o värk i nacke o rygg ett tag nu.
..................................

Får nycklarna till den nya lokalen i nästa vecka o kan börja göra iordning där lite granna, blir nog att jag öppnar runt den 8-9 juni om allt går som jag tänk mig, lite nervöst men jätte spännande.

Bara kolla över vad jag ska rikta in mig på att böra med att sälja i produktväg.
Man känner sig lite ensam ibland om att ta alla dessa beslut o önskar att man haft nån att jobba ihop med, men det kanske kommer i framtiden.

Drömmen hade ju varit att kunna dela lokalen med en frisör o kanske nån som håller på med massage så de finns på samma ställe.
men vem vet vad som sker framöver.


Nu ska jag få i mig lite frukost o ta lite mer kaffe innan jag drar in till stan.


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback