Vikten

2010-03-12 07:36:26 Viktminskningen Kommentarer (1)

Tröga kg nu igen att bli ab med... står på gränsen till -40 kg men det sista lilla för att komma dit är jätte trögt.
Nu saknas bara 0,2 för att uppnå det målet o har tappat knappt 0.4 på en vecka.
Vet att det varit så här innan men sen så sätter det fart neråt igen så denna gången bryr jag mig inte så mycket.. de kommer när det kommer.
Är ju ändå super lycklig över dom kilona som jag gått ner.

Träningen har hamnat lite på efterkälke sista tiden men ska komma igång med det ordentligt nu igen.
Va nere på gymmet i förrgår o kände att all ork va som bortblåst, knappt 15 minuter på löpbandet o jag la ner o bara gick därifrån.
Men nu blir det träning varje dag, känner att jag varit sååååå trött sista dagarna men tror det beror på att jag varit slarvig med vad jag ätit o därför inte fått i mig näringen jag behöver o även att mycket händer med barn o annat som jag inte riktigt landat med... nu blir en helg med slapp hemma o plocka lite i hemmei i lugn o ro.

Dagarna jag inte kommert ner tll gymmet blir det verkligen motionscykeln som står här hemma.... för nu jävlar ska det brännas kcal


Om en timme ungefär bär det av ner till salongen o jobba fram till 2 ungefär... HÄRLIGT


Kommentarer:

2010-03-12 09:45:42

oki det är samma för mig. =) Kan du äta all mat? =)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback