Utställnings mässa

2010-03-16 15:11:28 Naglar & Smink Kommentarer (3)

Har fått ett erbjudande för ett tag sen att ställa ut mitt nagleri på en nässa som ska anordnas här i stan den 17 april.... har inte funderat så mycket på det eftersom jag inte vet hur jag skulle lägga upp det hela isf.

Idag fick jag ett samtal av damen som annordnar detta o hon undrade om jag verkligen inte skulle vara med eftersom det inte finns nån annan med naglar här i stan... tänkte igenom det lite snabbt medans vi pratade o bestämde mig för att delta.
Nu är bara mitt lilla prolem hur man lägger upp allt på bästa sätt

Ska viket fall som helst bli kul o vet att de e super reklam för mig.

Kramar


Kommentarer:

2010-03-16 17:26:29

Vad roligt :) Låter som en jätte kul grej att få göra :)

2010-03-16 20:19:44

Självklart ska du ställa upp va tusan tvekar du på???? Ja kan vara modell :D:D:D:D:D:D

2010-03-23 12:48:20

så snygga naglar!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback