Minskar i vikt...

2010-03-07 09:29:23 Viktminskningen Kommentarer (2)

Vågen fortsätter neråt:)

Minus 39.5 kg har jag lyckats att prestera o vist är det underbart.
Bryr mg inte på samma sätt längre hur mycket jag går ner utan det får ta den tid det ta med resterande 25 kg som iaf har kvar.




Hittade en gammal bild från i sommras o de e ju då man fattar lite hur mycket man verkligen gått ner..



o här en lite nyare bild, fast jag har ju ändå drat typ 10 kg till sen denna togs.

Måste fota lite mig själ nu för de e ju verkligen kul att ha lite bilder från viktminskningen... ä ju lite gammal ovana att jag inte vill va med på kort.


Kommentarer:

2010-03-07 09:43:01

Hej! Vad duktig du har varit!

Jag försöker själv gå ner i vikt och startade en blogg för någon månad sedan. Hittils har jag gått ner 10kg, men mitt mål är att gå ner 10kg till och då har jag kommit till min målvikt som är 60kg. Jag kommer titta in lite då och då för att se hur det går:) Kika in på min blogg om du har lust och du kanske hittar lite tips!

2010-03-07 12:05:13

Det är jätte bra ju,

kul att självförtroendet kommer upp mer och mer! =)



Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback