Fotboll på tv

2010-03-13 17:34:44 Allmänt Kommentarer (3)

... Som gubben sitter o tittar på


Vart oväldigt lugnt idag, känner inte för att göra nått bara ligga på soffan o slappa.
Ikväll blir det givetvis melodifestival att titta på.
Måste ju ärligt saga att de bara vart skit i år, finns ingen som jag känner starkt för att dom ska vinna.

Sitter o surfar runt lite på nätet men inget kul här heller så jag bloggar lite onödigt vetande, inget vettigt alls.

Känner mig verkligen jätte negativ idag o vet inte vad jag vill.
Typ en dag det hade varit JÄTTE god att trycka i sig en pizza i kväll o massa godis... men kan jag göra det?
NEJ!!!

Så jag fortsätter med mitt negativa humör ett tag o hoppas att det går över.

Känns säkert bättre imorgon.


Kommentarer:

2010-03-13 18:16:26

Hej, hur är läget? :) fin blogg :) kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker :]

2010-03-13 19:00:08

Du har varit ifrån mig för länge :D ;D MEGA KRAM

2010-03-14 13:13:59

Ja. =) Allt bra? =)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback