Annonsering...

2010-03-11 08:53:27 Naglar & Smink Kommentarer (1)

I går va det en artikel i en reklamtidning som kommer ut till alla hushåll i Tranås med omnej om min nyöppnade salong, samtidigt hade jag annonserat i samma tidning plus Tranås posten.
Lite skumt att se sig själv i tidningen så men kul o hoppas detta ger bra respons med en massa nya kunder som ringer nu o bokar tid... första samtalet kom redan igår.

Sist jag la ut en annons så blev det ganska många nya återkommande kunder o de e ju dom jag vill komma åt oxå, har haft ganska mycket folk som bara velat testa engång innan, jätte bra det oxå men då dör ju kundkretsen ut ganska snart.

Håller nu alla tummar o tår att telefone går på högvarv närmaste dagarna:)



Kommentarer:

2010-03-11 10:44:32

Jag har med gjort en gastriq by pass. Hur mycket kan du äta? Grattis! =)



Tack


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback