Vikten...

2010-01-11 07:52:32 Viktminskningen Kommentarer (3)

Vågen visade idag -28,4 kg....

Kommit in i en period då jag tycker att det inte händer nått men så kollade jah mina noteringar från förra veckan, har ju tappat 1,3 kg på en vecka... ska inte klaga för det går ju neråt hela tiden.

Men det är lite typiskt mig att jag vill det ska gå fort, fort, fort o har verkligen noll tålamod med saker.

Hade en typiskt sån dag i går o hela helgen föresten att inget känns bra, gymmet varit stängt fredag o lördag pga visa problem där o i går hade jag inte tid att gå ner o träna... tycker att det inte händer nått med nånting när det gäller vikten.
Har nog varit extremt jobbig i helgen...

Sen satt en kompis i går kväll o prata med mig om att jag ska tänka till lite om hur bra det gått på 3 månader sen jag opererades, har ju faktiskt nästan tappat 10 kg i månaden i ett snitt.
Undrar ibland vad jag klagar på... vist i början gick det fort men kroppen måste ju faktiskt hänga med själv oxå o det är nog bara nyttigt att det trappar ner lite i farten med viktnedgången.

O med tanke på att jag börjat träna för lite mer än en månad sen, ungefär då det stannade upp lite så har jag ju börjat jobba på lite muskler oxå som säkerligen gör att vikten inte minskar i samma fart som innan.

Mitt största problem är ju ändå att jag inte ser nån skillnad på storleken själv, tycker jag ser ut precis som jag gjorde för 3 månader sen...

Känner mig extremt gnällig o jobbig här hemma, tycker extremt synd om min kära sambo som står ut med mig o mitt ständiga ältande om vikt o mat hela tiden... fattar inte ibland hur han står ut.
Men tack o lov så gnäller han aldrig o finns alltid vid min sida o stöttar mig.

Du är min stora kärlek Fredrik.... älskar dig jätte mycket.




Slut gnällt för idag... ha en bra dag alla:)


Kommentarer:

2010-01-11 09:07:11

Dom är såna dom dära wigstrandarna tror jag. Klagar aldrig bara stöttar=)

Hejjar på dig och mig=)

2010-01-14 18:32:48

jag bygger osså naglar=P vi får ta lite ideer av varandra för precis som du så äklskar jag osså att dekorera=P



ha en fortsatt trevlig kväll=)

2010-01-16 06:06:27

Fina ni e!

Kramar! :o)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback