Tandläkaren....

2010-01-13 06:53:20 Allmänt Kommentarer (2)

Måste jag gå till idag.....

Har lidit av en hemsk tandvärk ett tag nu o först igår fick jag tummen ur att ringa o beställa tid.'Så kl 10.00 idag är det dax att fixa det.

Har levt på verktabletter hela dagen i går plus natten.
Kan ju inte påstå att det blivit överdrivet mycket sömn i natt o en halv tub med alvedon har gått åt sen i går eftermiddag plus några starkare tabletter jag hade kvar hemma efter min operation.

*SUCK*

Bara hatar detta med tandläkare, men har verkligen inget val nu, verken är ju värre.
När inget biter på det så måste jag ju fixa de.

....................................................

Inget blev riktigt som jag tänkt mig igår....

Först va de meningen att jag skulle följa med svägerskan o tränna när hon slutat jobbet, men så körde saker ihop sig lite för mig o tänkte ta det på förmiddagen...
Tror ni jag kom iväg då heller. Nej då, satt med en massa samtal jag va tvungen o fixa som drog ut på tiden...

På kvällen ställde Becca upp o hämta Alex från Gränna eftersom vi inte har nån värme i våran bil för tillfället, o tanken va att dra ner till Naultillus en stund vid 8 på kvällen istället då, men som ursäkt använde jag min HEMSKA tandvärk, hade verkligen inte pallat.

TUSEN TACK BECCA FÖR HJÄLPEN IGÅR....

Du är en underbar vän


Kommentarer:

2010-01-13 15:13:45

Vet hur jobbigt det kan vara med tandverk, hoppas det är bättre nu!

Kram/ syrran.

Kugga på uppkörningen.

2010-01-13 23:45:07

Fy va jobbigt med tandvärk, trust me, jag vet hur det är! Själv ska jag till tandläkaren i morgon och förhoppningsvis göra det sista på en rotfyllning :-(

Hoppas din tand blir bra!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback