Morgonstund....

2010-01-05 06:41:12 Allmänt Kommentarer (1)

Uppe tidigt idag o på väg till salongen om en timme.

Börjar redan kl 8 idag o jobbar fram till ca halv 4... skönt att det nya året börjar med inbokningar redan, vart ju lite nervös eftersom det va ganska tomt det nya året i almenackan. Men som tur va har telefonen börjat ringa igen....

Fått i mig ett par koppar kaffe redan o snart är det dax för lite frukost.
Måste ju bara ta min lilla morgonstund vid datorn först:) ett sätt för mig att vakna till lite granna.

........................................................

På lördag blir det slutprover för dottern Amanda på sin nagelskola, o jag åker nog med till Norrköping o ska sitta modell åt henne.... kan ju bara hålla alla tummarna att det går riktigt bra för henne.

Hon har ju tyvärr haft lite otur med att inte hitta nått överflöd av tjejer att träna på men tycker ändå att hon är jätte duktig. Men det visar sig om några dagar hur det går .




Ha en bra dag alla...


Kommentarer:

2010-01-07 15:44:19

sv: Hehe, Jaa det känns lite små skumt, men det kommer nog gå fint :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback