Ledig dag...

2010-01-25 14:14:01 Allmänt Kommentarer (0)

Idag är jag ledig, o hade tänkt att bara ha en dag hemms för mig själv då jag kan plocka o städsa lite i min egen takt, brukar ju faktiskt va då jag får mest gjort....

Men dom planerna sket sig rätt snabbt i morse när min sååå skoltrötta son kom hem redan en halvtimme efter att han börjat o vi hade lite vilda diskutioner innan han efter mycket möda o besvär paltade sig tbx till skolan

Hurra för mig kände jag eftersom det händer inte allt för ofta att man vinner dom kamperna med honom, men har ju oxå gjort klart för både honom o mig själv att jag är såååååå trött på detta strul med skolan.

...................................

Har iaf fått städa undan en hel del i ren ilska när jag väll kom igång o tvättmaskinen går på högvarv nere i källaren *SKÖNT*

.....................................

Imorgon är det dax att sätta händerna i lite naglar igen o världens bästa Becca ville oxå ha lite nytt så de fixar vi imorgon.... blir nog en hel del skratt o flams i vanlig ordning *L*

...................................

Vid halv sju i kväll blir jag upplockad o det skas trännas lite granna... känner verkligen att det ska bli super skönt efter en sån här dag, o har ju faktiskt inte vart nere på gymet på en hel vecla *fy skäms på mig lite*

Men skyller nog det lite på all tandvärk o de lilla kaoset de vart i mitt liv förra veckan.




Nu ska Marita dricka lite kaffe


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback