Klädköp...

2010-01-11 15:08:57 Viktminskningen Kommentarer (2)

Blev lite ändrade planer idag, isället för att hålla mig hemma efter tränningen blev det en runda på stan med Becca o handla lite.
Fick sms idag från Kappahl att de va halva priset på rean, klart jag passade på då...

Vad handlade jag då...
Jo, 4 tröjor,2 par linnen, 2 par troso o ett halsband...
Allt detta för 650 kr

Det bästa va att jag har tydligen minskat från storlek 56-58 till 48-50
O det innebär ju tydligen att man inte behöver leta bara på xlnt avdelningen...
Vart helt öveväldigad när Becca hitta 2 ursnygga tröjor på "normal" avdelningen som jag giillade o tänkte köper med dom hem tills jag kommer i dom, men gick ändå o provade

.... o vet ni vad?
helt sjukt glad blev jag när dom passade.


Dax att börja med middag till min kära familj här snart... först lite kaffe bara

Ha en bra dag...


Kommentarer:

2010-01-11 15:19:00

Den där Becca måste vara en super människa :D Världens bästa Becca helt enkelt :D :D

2010-01-11 16:46:00

Vilka snygga naglar i din header! :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback