Frukost...

2010-01-26 07:52:59 Viktminskningen Kommentarer (6)

Sitter med en talrik gröt till frukost innan jag om en timme ska ner till gymmet.

Blidde ingen träning igår eftersom när vi kom dit så va det verkligen full smokat med folk o löpbanden va inte lediga, o jag kan ju inte cykla pga mitt knä som spökar då.
De va bara att snällt vända hem o vi bestämde att vi kör på morgonen idag istället

Har vart lite stillestånd med viktnedgången sista tiden, vet att detta viserligen är bara bra o säkert helt normalt att de stannar upp efter ett tag... har ju ändå tappat 30 kg nu så ska ju inte klaga på det.

Men funderat över mina matvanor sista tiden o har nog kommit på att jag äter för lite.
Tar till mycket flytand om dagarna som välling , drickyoggi, nyponsoppa o annat sånt.

Men sista dagarna har jag varit jätte bestämd med att det ska va fast mat o verkligen ätit jätte sakta, o kommit på att det går ju faktiskt ner en hel del omm jag inte stressar i mig maten... va på dop i helgen o åt smörgåstårta, funkade helt ok o de va såååååå gott.

Träningen har ju varit lite si o så med sista veckan men nu har jag o Becca lagt upp schema mend tider för några veckor framåt.
Funkar bäst så för då vet vi att idag är de träning o de blir inget velande om när man ska åka ner till nautilus.

Måste oxå tilläga att jag är jätte inponerad av vad denna träning kan åstakomma eftersom min svägerska Linda har börjat träna stenhårt plus hålla diet o minskat hela 6 cm runt midjan på bara 3 veckor.


JÄTTE GRATTIS TILL DIG LINDA

Själv tycker jag att midjemåttet inte ändrat sig nått på mig sista veckorna, men ändå av någon konstig andledning kommer jag i mindre kläder.... fattar nada....

Nu ska jag äta färdigt o sen byta om till träningskläder, känner mig riktigt peppad för träningen idag.
O så skönt de blir med ett bad i lugn o ro hemma sen när jag är klar innan de e dax att dra till salongen.

Ha en bra dag...


Kommentarer:

2010-01-26 08:34:47

Va duktig du är som tar tag i träningen och skriver ett schema för det. Jag är precis likadan, skriver jag inte schema så blir det inte av för då tänker man alltid att "jag kan lika gärna ta det imorn istället" men morgondagen kommer och man tränar inte iaf :P

Grattis till viktnedgången, håller tummar och tår för att du klarar dig ner till viktmålet, men det är väl klart du gör det? :D

Kramar

2010-01-26 08:43:56

oxå fått remiss till sådan OP!. Men nu är jag gravid ;) Hehe..

2010-01-26 09:50:55

Det är ganska normalt att man kommer upp på en platå när kilona stannar still och varken rör sig upp eller ner, men det brukar komma igång igen. :)



Fortsätt kämpa, kram!

2010-01-26 10:04:46

Fin header :)

Naglar gillar vi!

2010-01-26 18:25:30

gu va fina naglar du gör.. är de dyrt o få dom gjorda :)?

2010-01-27 23:00:57

Har börjat skriva lite lätt i min blogg igen!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback