fredag...

2010-01-08 08:51:06 Allmänt Kommentarer (0)

...morgon o är snart på väg till jobbet:)

När jag vakna i morse va det -15 grader ute, o det va bra att ta sig ner till pannrummet o tanda pannan.... kan tänka mig att dotter Amanda hade varit något frusen annars när hon vaknar till liv när jag gått. Känns trist nu när det är så kallt o man får älda o älda för att hålla lite värme här hemma.

Ska iaf snart bege mig ner mot stan o sätta mig o jobba några timmar på salongen.
Bara få i mig lite frukost först o packa lite grejor som ska med.

Behöver jag inte åka med Amandas som modell till skolan imorgon blir det en lugn helg här hemma bara... givetvis en sväng på gymmet bara.
Va nere en sväng i går o gick på löpbandet + lite styrketräning o på kvällen satte jag mig på motionscykeln en stund här hemma..... har så satans ont i mina ben idag, men tänker tvinga iväg mig med Becca en stund ikväll igen.

Ha en bra dag....


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback