Full rulle....

2010-08-01 08:19:40 Allmänt Kommentarer (1)

Är det hela tiden...
Långa pass på salongen o de blir mer o mer varje vecka... känner verkligen av nu att man inte har något socialt liv på veckorna eller knappt helgerna heller.
Men tog mig i kragen o bjöd hem vännen Becca i går kväll o de blev en super trevlig kväll med lite mat o alkohol, vi har ju knappt hunnit prata alls senaste veckorna o kände att de verkligen behövdes.
Jag som ALLTID somnar senast kl 10 på soffan o då har jag varit vaken länge satt uppe till runt 1 i natt o vakna vid halv 7 imorse o kunde verkligen inte somna om....
Har fått i mig mitt kära morgon kaffe nu o väntar på att resten av kära familjen ska vakna till liv... blir en slappe dag som heter duga idag,inga krav o inga måsten utan tänker bara göra det jag känner för...
Glömde min överförings kabel till kameran i Borås förra helgen o kan ju därför inte uppdatera med några nya bilder, har ju faktiskt varit duktig o fotat lite.... hehe
På tal om Borås så vart de en del kompisar jag tänkt hälsa på men tiden bara försvann med kusiner från finladn o lite andra släktigar från Borås o sen dyker de ju alltid upp saker som göra tt planerna inte blir som man tänkt sig. men nästa resa dit så MÅSTE jag ju bara hinna med E.K iaf, har ju inte träffat henne på hur länge som helst..
Ha en bra dag alla blogläsare...

Kommentarer:

2010-08-01 11:08:54

Jaa, Det var var jätte länge sedan vi sågs, Hade varit skoj att en fika eller något <3



Alicia fyller år i slutet av månaden, Ni är välkomna på kalas om ni vill, beroende på när ni hade tänkt resa nästa gång :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback