Sotaren....

2010-04-13 15:05:57 Allmänt Kommentarer (0)

Hade en tid för två veckir sen som sotaren skulle komma mellan kl 7-11... när kl va 10 i 11 gick jag ut o kollade brevlådan o där låg en lapp att de e inställt på grund av sjukdom.

Helt ok, bem som helst kan bli sjuk fast va ju lite sur att jag gått o väntat i 4 timmar *suck*

Stog att de blir den 13 april samma tid som gäller istället, alltså idag...

Gick upp 6 imorse med sambon för att vara lite vaken när han dyker upp o kl 12 hade jag ett kundbesök på salongen. När kl vart 10 i elva började jag bli måttlogt irriterad, hade föresten varit ute vid 8 o kollat brevlådan för att vara säker på att inga återbud va lämnade igen.

Inte fan dök han upp denna gången heller o inget medelat om varför... brukar vilja va en timme innan på salongen för att plocka lite innan kunderna kommer o han dit till halv tolv först, allvarligt trött på att sitta hemma o vänta på sotare nu, kunde bokat kunder istället o tjänat lite pengar.

*SUCK*

Nu e de dax att börja koka potatis o steka lite hemma gjorda köttbullar tills gubben kommer hem från jobbet


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback