Lite naglar igen...

2009-09-29 16:01:08 Naglar & Smink Kommentarer (1)

Har varit lite dålig på att lägga ut mina bilder jag fotat på naglar.. här kommer lite



Lite franskt blev det idag,den ena tjejen ville ha e blomma målad på tummen :)


Förra veckan va Becca borta o gjorde naglar så jag kunde testa Goodnails produkter... tyckte inte om att jobba med dom, nu återstår oxå att se hållbarheten på dom

Vet att hennes brukar sitta runt 4 veckor innan hon kommer tillbax på återbesök... få se hur de går denna gången.




Sen har vi ett par av Amandas naglar hon gjorde på Linda F... bra start för henne med tanke på att det kanske va 3 eller 4 settet hon gjort själv.



Fanns inte så mycket mer som kommit med på bild... blir ju mycket vanligt fransk nuförtiden.




Ha en bra kväll... de ska jag


Kommentarer:

E.K
2009-09-29 16:42:37

Fina naglar, Fint det blev med blomman :)



Duktig Amanda är, Ska bli kul att låta henne få göra naglar på mig :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback