Fredag kväll...

2009-09-19 00:11:44 Allmänt Kommentarer (1)

Haft besök nästan hela kvällen....
Trevligt eftersom vi vanligt vis är själve hemma så här kvällstid.

Kompisen hjälpte till lite att få i ordning min dator så jag kan komma igång att surfa o framför allt fixa ihop en egen hemsida.

Va tyvärr jätte länge sen jag gjort det sist men tror nog kunskaperna finns där när man väll sätter sig o grejar med det, annars har jag ju min super duktiga syster jag kan ta till hjälp.
Hon är en riktig hejare på design, o även E.K är super duktig på detta.

Snart tid nog att krypa till kojs, har en lång dag framför mig imorgon... kommer 3 medier från Borås som ska kolla vad vi har för besök här hemma, samt inbokade sittningar hela dan för vänner o givetvis vi själva oxå... tycker det ska bli jätte spännande o se vad dom får fram.


Nu ska jag natta kuden.... natti natti


Kommentarer:

2009-09-19 07:29:42

ja hör av dig så fort de har vart där så jag får veta om nåt av det jag har fått till mig hemma hos er stämmer S kul att höra det ju


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback