Bara 12 dagar kvar...

2009-09-30 15:54:23 Viktminskningen Kommentarer (1)

tills de e dax för min operation Gastric Bypass

Borde börja bli jätte nervös tycker jag men bara vill att det ska bli dax NU

Lite funderingar har jag ju hur det bklir om jag inte klarat sluta röka... vad händer då. Kommer dom flytta fram datumet, eller neka mig operation... har verkligen försökt men det går ju inte.

Snabb viktnedgång innan... blir inga problem.
Började lite försiktigt förra veckan, pulver 2 mål o ett mål med lite mat.. resulterade ju 2 kg.
FROM idag är de bara pulver som gäller, känns helt ok.

Raska promenader har jag varit ute på, men dax att öka mängden lite där oxå, så det är nog löpbandet på nautilus som gäller nu. 


Vet verkligen inte vad jag gör om rökningen sätter stopp för detta nu.

 

 

Brukar inte frivilligt lägga ut bilder på mig själv, men ville verkligen hitta en nu som visar hur jag ser ut idag... Kortet togs i våras, men ingen skilnad där mot idag... kan ju va kul o jämföra om några månader.

Nu ska familjen snart ha middag, kolla så inte pastan kokar över.. till det blir det ostsås med skinka o broccoli


Kommentarer:

2009-09-30 17:16:34

lycka till. hoppas allt går fint och att du kommer gå ner till din drömvikt. ge inte upp :) peppkram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback