Amandas första naglar...

2009-09-20 17:47:08 Naglar & Smink Kommentarer (2)

Amanda har gjort sitt första hela sett med naglar idag... o gissa vem som fick sitta modell *ler*

Jo JAG

Äntligen fick jag mina naglar fixade, har ju inte orkat sätta mig o göra det sjäölv.l


Här kommer lite bilder... har ju givetvis fotat.





Franskt med glitter... en jätte bra börjanh detta tycker jag med tanke på att hon missade några dagar av kursen oxå pga hon blev sjuk... träning ger ju färdighet.


nu tv lite som gäller... har lite4 besök med o då får man tydligen inte sitta o data sig.
Amanda sitter med sitt andra offer idag med naglar.
Kul o se hur det blir första gången på helt egen hand.


Kommentarer:

E.K
2009-09-20 18:21:47

Fint det blev :) Duktig hon är.

2009-09-20 18:42:00

Fin blogg....



Ska vi adda varnadra på bloglovin?

Är det ok att jag addar dig?

Läser gärna mer på din sida!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback