12 oktober...

2009-09-13 09:15:37 Allmänt Kommentarer (0)

Är det äntligen dax...


Vet att jag skrev för ett tag sen att jag bangar på magsäcksoperationen... men beslutångest som jag haft så har jag äntligen bestämt mig....

Dom ringde från sjukhuset för några dagar sen, har fått ett datum. 12 okt är det äntligen dax. Bara det att jag vet när o kan utgå från det känns helt underbart...

Försöket jag gjorde för ett par veckor sen funkade ju sådär, tappade lite mer än 2 kg, o där stannade det sen.

Nu är det ett måste med att sluta röka o jag ska gå på pulverdiet 2-3 veckor innan operationen....

Men känns faktiskt helt ok... bara förbereda mig mentalt på allt nu så vet jag att det kommer gå skit bra det här.

När jag återhemtat mig från detta så är det fullt ös på alla plan. Salongen ska köras igång på heltid b.l.a. O amanda är igång med sin träning av att göra naglar....

 

 

Nästa helg får vi föresten lite besök av ett par som sk a kolla vad det är som stör här hemma...

lite utdrivning av ovälkommna gäster som gör att barnen har lite problem bla annat vistas o sova lugnt på övervåningen på nätterna.

Rättare sagt ... är nått skumt.

Ska bli spännande o se vad dom kommer fram till.

Har varit intresserad av det andliga ett bra tag nu, ibörjan när grabben snacka om sitt spökeri så tog jag honom inte på allvar, men har insett att nått är det i hela huset som vill få lite uppmärksamhet... har haft folk på besök som inte vet nått om detta som har ifråga satt "om det spökar här" o nu vet jag att det är så... känner en hel del själv oxå. ......

Så givetvis ska jag o sambon passa på att få varsin sittning med dom oxå... eller rättare sagt, hela dan är uppbokad med mina vänner när dom kommer.... sååå spännande o se vad dom säger.


Så... nu är det dax att köra igång med kanelbullsbaket som väntar.

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback