Vårdcenter idag..

2009-10-07 08:01:47 Viktminskningen Kommentarer (7)

Ska ner till vårdcentralen i dag o ta lite blodprover o EKG inför operationen

Förutom det så blir det en jätte lugn dag om jag får som jag vill, känner att det är dax att bara sätta sig ner o pusta ut lite. Eftersom jag har en knäpp förmåga att gå upp i varv om det är nått jag oroar mig för, mest omedvetet men nu känner jag av det själv oxå. 

5 dagar kvar till operation o vågen står förbaskat stilla... har ju dock gått ner mina 4 kg som dom ville, men känner själv att jag hade velat ta 2 kg till innan det är dax.
Fattar inte varför det inte händer nått på vågen, men det kommer kanske. Måste nog sluta vänta mig resultat varje dag.

Imorgon bär det av en heldag till Värnamo sjukhus.
PROVER, PROVER, PROVER


Kommentarer:

2009-10-07 08:06:38

lycka till och trevlig dag :)

2009-10-07 08:22:44

fin blogg :)

2009-10-07 08:36:14

Lycka till med kommande operation.

2009-10-07 08:44:16

Hej!

Såg dig på spotlight på Bloglovin. Jag hoppas verkligen att operationen kommer att gå bra för dig. Jag tycker du redan är duktig som gått ner fyra kg! Jag själv har haft problem med övervikt ända sedan jag varit liten. Jag inbillar mig att en del i problemet är att jag redan som barn började "mixtra med maten" och hoppade över vissa måltider för att sedan hetsäta ect. Jag har nog inget sunt förhållande till mat egentligen, men eftersom jag inte är gravt överviktig så får jag väl leva med mina problem. Det som inte dödar det härdar! (eller något ditåt.) ;D



Jag håller tummarna! Ska bli intressant att följa med och läsa hur du bättrar dig efter operationen.

All lycka!

Kram!

2009-10-07 09:56:39

Hej!



Jag har en nagel-fråga - lika bra att fråga nån som kan:



Kan du ge tips på en riktigt bra nagelolja? Mina naglar är torra vilket gör att de vilker sig inåt, eller böjer sig väldigt mycket, så att de längst ut ser så smala och konstiga ut. Efter ett tag brukar de spricka i "vecket" som bildas. Har provat Depends och Make Up Stores nagelolja men jag tycker inte de funkar nåt vidare. Jag vill ha en bra, en som funkar länge och som inte kladdar...



Tack på förhand!

2009-10-07 13:19:29

Ok! Tack så mycket ska försöka få till det ikväll men jag är ju inte så haj på det där. hehe!

2009-10-07 14:06:40

Lycka till, Marita! Om ett år är vi totalförändrade båda två :)



KRAM!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback