Tidig morgon...

2009-10-01 06:50:59 Allmänt Kommentarer (1)

Skönt när man vaknar tidigt o känner att man är riktigt utvilad...

Vaknade till vid 6 i morse o va tvungen att springa upp på toa, passade på att ta en morgon cigg med min kära sambo som va på väg till jobbet strax.
Försökte lägga mig o somna om n stund tills min klocka ringer, men det gick inte.

Sitter nu o bara myser mesd en kopp kaffe o kollar runt på nätet lite...


I går när älsklingen kom hem från jobbet hade han käpt med en buket med röda rosor..
Han är ju bara för söt.
Undrade vad jag gjort för att förtjäna detta.


Strax är det dax för grabben att vakna o komma iväg till skolan, när han åkt tänker jag gå ut på en promenad trots att det ser kallt o blött ut ute, har nog regnat inatt.

Känner redan att detta blir en toppen dag idag.
Ikväll blir det lite naglar gjort oxå.


Kram på er alla o ha en underbar dag.


Kommentarer:

2009-10-01 17:41:04

Tja!

har du tid att göra naglar på mig ikväll eller imorgon kanske?

Ska på min kusins 20 års fest på lördag o tänkte eventuellt göra mig fin till dess=)

om du har tid,,,annars får det vänta...


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback