Besviken...

2009-10-28 07:40:24 Naglar & Smink Kommentarer (3)

Mötet med snubben som ska vara med o avgöra om jag får mitt starta eget bidrag va ingen höjdare...
Enligt hans åsikter så sa han rakt ut att han inte tror ett skit på den idden, svårt för nagelsalonger att överleva överhuvud taget, o helst inte i Tranås.

Ska jag bli skrämd av detta o lägga ner alla planer helt eller chansa på o köra om det inte blir godkänt.
Besked skulle jag iaf få nästa vecka.

Har ju ärligt talat jätte svårt att tro det inte kommer funka o att det är så kört som han sa till mig.
Har min kära sambos stöd i att jag kör o testar nån månad iaf utan bidrag om det inte löser sig, vi har ju iaf hans lön att leva på som han säger o alla i familjen får annpassa sig efter ekonomin.

Bara ÄLSKAR min sambo såååå mycket


IAF så skrev jag på hyres kontraktet igår o fick nycklarna till salongen så jag kan flytta in mina grejor o börja göra iordning i helgen *vilken lycka*

Sen öppnar jag 16 november

Ska börja marknadsföra mig nästa vecka är det tänkt med lite annonser o öppningserbjudande, så måste sätta mig ner o fundera på hur jag på bästa sätt kan visa att jag finns.... DETTA MÅSTE JU BARA FUNKA

NU ska det bli lite frukost


Kommentarer:

2009-10-28 07:56:03

Jag tror "snubben" kör den taktiken för att få dig att tänka över vad du ger dig in på en extra gång. :)

2009-10-28 08:01:06

Kör ditt race... jag tror det kommer funka jätte bra. Om det nu inte finns ett x antal andra nagelsalonger i närheten. Är ni bara två eller tre finns det nog kunder till alla och för allas smaker.

Kramiz i massor

2009-10-28 10:09:47

gud så fina naglar du har på din header! =) ha en bra dag !


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback