Städa o tvätta idag...

2009-03-17 09:55:34 Allmänt Kommentarer (0)

Blir till att tillbringa förmiddagen med att få undan lite av tvätten o ta fram skurtrasan o städa. Familjen kommer på besök från Borås i morgon för att hämta pappas bil som står på verkstaden här i stan efter kroken förra måndagen....
Syster är ju inte den som är flittigast precis på att komma hit o hälsa på, fast det är ju ingen annan i familjen eller vännerna i Borås ( förutom Carola som nästan va inneboende ett tag) *ler*

Men iaf ska det bli skitans kul o få hit dom imorgon.

Vad händer annars idag då?
Ska fixa lite naglar i eftermiddag o sen drar vi nog iväg o handlar lite.... börjar bli lite tomt i skafferiet. Va en sväng på coop i morse när jag tog en liten morgon runda, men det va nog mest bara till middagen idag jag handlade.
Så senare idag blir det att åka o stor handla.

Funderat någtra dagar nu på att vara duktig o komma igång med lite äta rätt o röra på sig mer än vad jag gör, men varför ska det va så förbaskat svårt att komma igång med det. Vet ju att det funkade kanoners i höstas men sen tappade jag gnistan o har fortfarande inte kommit igång igan.... skulle behöva mig en stor spark där bak för att ta tag idet, Har ju inga ursäkter kvar nu att skjuta på det.

SKÄRPNING MARITA


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback