Ny vecka... Nya utmaningar

2009-03-23 07:51:45 Allmänt Kommentarer (0)

Då var det måndag igen o schemat är fullbokat idag, fixa lite naglar på dagen o på kvällen blir det födelsadags fika hos Linda.
Tisdag morgon o onsdag morgon kommer lite nagel kunder oxå, o sen blir det lugnt resten av veckan tror jag.
Resten av veckan sen är det dax att börja måla i våran kära hall somsakta mn säkert börjar bli klar... såååå skönt ska det bli. Har ju bott mitt i renoverings röran ett bra tag nu känns det som.
Lägger ut lite bilder här sen när det är klart där ute.

Trode våren va på väg förra veckan när det va så soligt o skönt ute, men ack vad jag bedrog mig, igår började det snöa här, inget som la sig men i morse när jag vaknade så är det vit på marken o snöandet va tbx.... hmmf, inget man blir direkt glad av precis..... vill ju ha lite sol o värme nu ju

Förstår imte varför jag kännt mig så trött o sliten sista dagarna, kan sova hur mycket som helst känns det som, somnar typ vid 9 på kvällarna o ändå inte mycket piggare när jag vaknar.
Börjar bli lite jobbigt o helst när man känner sig hur osocial som helst här hemma.... han är bara för goo Fredrik som aldrig klagar.
I Lördags lyckades jag ju hålla mig vaken till 10 men det va verkligen så man tvingade sig för att kunna mysa lite framför tvn.
Blir väll bättre det med med tiden.... är ju inte riktigt van vid den rulliansen som det är i min vardag nuför tiden.




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback