Nöjd med livet....

2009-03-16 17:08:14 Allmänt Kommentarer (1)

Idag är det ännu en sån där dag man känner sig så extremt nöjd med sig själv o livet... känns så skönt när man bara går runt o känner sig så fruktansvärt tillfreds med verkligen nästan allt.
Haft besök av två Lindor här idag.... första satte jag ett nytt set på o den andra filade jag bort naglarna på.

Fixat lite käk... Fredrik kom hem en timme tidigare från jobbet eftersom dom har typ inget att göra där, nu ska han o polaren köra igång o spika upp panel i hallen.... lite spännande att se hur det blir.

Själv tänker jag göra typ nada mer idag, bara ligga på soffan o glo på tv, kanske slänga ihop nån sockerkaka till lite fika här senare under kvällen, o ligga o läsa lite. Inga större ansträngningar som står på schemat i kväll inte.

Orkar inte skriva mer idag, men återkommer när jag tycker att det finns nått som är lite intressant, eller inte.





Kommentarer:

2009-03-16 20:46:21

Tack för idag, mkt nöjd och väldigt fint. Behövde känna mig lite fin igen tror jag.

Dags att ta tag i hemmet och tvätten=(

Kram


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback