aj aj aj.......

2009-03-29 14:33:52 Allmänt Kommentarer (1)

Har fått typ en överansträngning i höger arm o hand, snacka om att vara otränad... målade ute i halen flera timmar i fredags, o när jag vaknade lördag morgon kunde jag inte lyfta armen nått.
Vilat o tagit det lugnt en dag, men verkade inte hjälpa det heller *suck* skulle haft en nagelkund i dag men fick ringa o avboka... blir nog bättre om ett par dagar hoppas jag.
Känns så dumt när jag kör igång projekt här hemma o inte kan vara med o avsluta det, har ju bara väntat på att det är dax för målningen i helgen, o ballar ur efter en dag... så nu jobbar Fredrik på själv där ute.

Åker tioll Borås på onsdag morgon till torsdag morgon, Amanda skulle ha nån påsk basar på skolan hon ville att jag skulle komma o titta på vad dom gjort o vad dom har till försäljning, ska bli super kul... vet ju att hon sakmar sin mamma jätte mycket.

Sen på lördag är det dax att åka ner till skåne sista rundan o göra slutprovet på nagelutbildningen, bara hålla tummarna att det går bra, kostar ju lite att missa på det o behöva betala en resa till på 800 kr.

Nu blir det soffan en stund o se om det kommer nått sevärt på tv, o iväg lite senare o handla o ladda upp lite för ett sundare liv jag tänkte ta tag i igen....

Kommentarer:

2009-03-30 18:43:05

Åker du redan på lördag? trodde du skulle åka söndagkväll!! När skulle vi fira Johanna? ska vi ta de lördag då eller?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback