wii fitt....

2009-01-20 16:19:56 Allmänt Kommentarer (0)

Hela dan har bara varit sååå tråkg idag, ingen riktig fart med nått.... väntar på att gubben kommer  hem från jobbet om en liten stund. Sen blir det wiii fit.

En del vet ju hur jag har trånat efter det, igår när vi ätit fråga Fredrik om vi inte skulle ta en sväng in till stan oo köpa fitt brädan ... gissa vem som blev glad då.

Så nu blir det lite kul träning hemma oxå, kan ju behövas eftersom jag inte vart på gymmet på typ 3 veckor nu, allt bara spårar ur. Men torsdag morgon har jag lovat mig att åka med kompisen på morgonen igen.
Nån ordning får det ju bli här igen...

Hmmf ... o vikten? hoppas jag greppar det igen, man kan ku undra annars hur funtad jag är som drar 13 kg  o sen bara ballar ur för att det snart är jul (mitten på nov) dålig ursäkt.
Men nu har jag inga ursäkter kvar för att inte komma igång igen ... lovat mig själv att inte handla kläder mer innan jag tappat 10-15 kg... har ju varit lite shop galen det sista.

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback