Vikten....

2009-01-12 18:45:52 Allmänt Kommentarer (1)

Går åt helsike just nu känns det som..... fattar inte varför jag inte kommer igång o håller diet igen, kan ju glömma att mina planerade mål kommer att skita sig rejält om jag fortsätter så här.
Att jag legat förkyld har ju inte gjort saken bättre, orkar ju inte enns tänka på att motionera.

Men jag som vet att det inte hjälper att vara så förbaskat negativ får ju helt enkelt ta o skärpa mig.... nästa vecka är det dags för gymmet minst 3 ggr i veckan o bryter nog den onda cirkeln med en massa godis nu när jag drar ner till föräldrarna i några dagar.

Fika lite med E:K o se hur lilla Alicia har växt sen jag såg henne senast.... ringa henne o se om hon har lite tid att träffas.

Nu ska jag lägga mig på soffan o kolla på lite tv med gubben... blir en liten mys kväll i kväll.... ses ju inte förren på lördag sen, o jag som har superproblem att vara ifrån honom får ju hoppas att

Kommentarer:

E.K
2009-01-12 20:00:10

hehe okej :) kul. Hade varit roligt att ses :)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback