Renovering....

2009-01-12 18:24:37 Allmänt Kommentarer (0)

Kommit en bit på väg i hallen, tat lite bilder där som jag kommer lägga ut här snart. Så skönt o se att det börjar hända nått där... o väntar på att jag ska få börja måla.

Har fått ta det lugnt i går o idag med renoveringen... en liten olycka inträffade i lördags när Fredrik höll på att såga i vägarna på övervåningen.
Hörde hur nån skrek till där uppe o han kom ner o höll sig om ena lillfingret
Han fastnade med fingret i tigersågen o skinflådde sig på fingret... typ skintrasor hängde o det var helt köttigt, en annan höll på att svima när jag titta på det... inte mycket till stöd inte.
Så han har fått packetera in sitt fingetr o låta det läka ett par dar innan han fortsätter.

Men nu när jag åker till Borås imorgon o stannar till lördag så håller han väll på o lite lugnt på kvällarna.

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback