Onsdag....

2009-01-21 10:38:06 Allmänt Kommentarer (0)

Hmmf..... vad händer idag?
Inte mycket alls, blir en dag att sitta i telefon o ringa lite samtal som jag skjutit på lite o annat som kommit upp. Lika bra att ta allt på engång när man är i farten.

Känner mig överlag så trött o hängig sen jag kom hem, kan ju möjligt bero på att det inte hänt så mycket dom senaste dagarna.
Men slut på det nu, fullt upp ett tag framöver nu, o det känns skönt ... blir ju inte direkt piggare av att inget göra.
Drar till gymmet ikväll oxå när Fredrik ändå ska iväg på sin innebandy.

Facebook som jag egentligen alldrig varit så förtjust i har jag blivit en trogen vän med nu .. kolla runt lite i helgen hur det funkar med bilder o lite annat o nu loggar jag in där varje dag.
Ploppade upp ett mail förra veckan från en barndoms kompis jag inte träffat på typ 15 år o inte umgåtts med på 20, lärde känna henne när jag va runt 3 år o umgicks ständigt till 13 års åldern då jag flyttade till Borås från Trollhättan... har ju funderat en del genom åren hur hon har det idag... så snacka om att jag blev paff när hon skrev.


Dags att sätta sig o ta tag i telefon o fixa det som skall göras, sen ut i friska luften o ta en promenad.




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback