Nagelbyggare...

2009-01-12 18:37:23 Allmänt Kommentarer (0)

Om fyra veckor är det dax .... då kör den nu så efterlängtade kursen igång.

Åker ner till Linda o Pelle i Staffanstorp o bor hos dom. Första omgången bliir 2 1/2 vecka... kommer hem lite över en vecka, o ner i några dagar till. Sen den 9 april så är det den sista provdagen o jag är klar sen... ser verkligen fram mot det JÄTTE mycket.

Så nu ska jag ner i dagarna o prata med arbetsförmedlingen o ansöka om starta egetbidrag o kolla lite andra praktiska grejer. Man ska ha tillstånd för att driva en salong hemifrån.
Bara hålla tummarna att allt klaffar som jag tänkt mig.

Får passa på o åka in till Nydala i Malmö o hälsa på gamla grannen Heidi oxå när man ändå är där nere ett tag... o givetvis se om man får praktisera lite naglar på henne o tjejerna *ler*

EN FÖRVÄNTANSFULL MARITA

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback