Förkyld....

2009-01-20 09:26:03 Allmänt Kommentarer (2)

Jädrar förkyldning o hosta som inte vill gå över, är typ 3 veckor sen nu som det bröt ut o jag bara hostar o snorar fortfarande.
Börjar bli lite less på det nu.

Kom hem från Borås i lördags o han som vanligt inte med att träffa dom jag tänkt mig... bara Carola, men hon bor ju granne med föräldrarna så.
Fick träffat personal på skolan så Amanda fick börja i måndags, jätte skönt att det löst sig för henne nu o gjort en adress ändring till Borås.... så nu bor hon där på riktigt.

Bara 3 veckor kvar tills det bär av till Staffanstorp i Skåne ..... sååååå kul.



Kommentarer:

E.K
2009-01-20 12:15:15

Jobbigt med förkyldning. Har du redan varit i Borås :O och inget sammtal fick jag :( Nästa gång då :) ?

mie
2009-01-20 12:21:02

krya på dig!



Är du sugen på ny design? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-svart-bloggdesign.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback