Vin o lite god mat...

2009-02-13 21:10:17 Allmänt Kommentarer (3)

En skön fredag... lite vin o god mat blev det idag, lite skönt att det är fredag. Pratat lite med älsklingen i telefon o bara haft det bra.
Första veckan har gått jätte bra på skolan, superkul med manikyr o spamanikyr. längtar tills måndag då vi börjar med konstmaterial o nagelförlängningar.
Fattar inte hur tiden kan gå sååå fort. Va jätte nervös i söndags när tåget kom till Lund, en sväng på Lindas salong o kolla medans hon hade en kund, sen hem o laga lite mat, drack lite vin o bada lite spa... vi har ju intäffats på på över ett  år o känns som vi hade hur mycket som helst att prata om. Klockan blev nog närmare 12 innan vi kom i säng.. super trevligt va det iaf.
Iväg till skolan på måndag morgon... oroade mig i vanlig ordning i onöda, lärarna o dom andra eleverna är bara för sköna.... veckan har bara runnit iväg.
Nu har jag ju fått lära mig manikyr o spamanikyr... sitter på salongen nästa helg med 4 inbokade kunder redan, blir bra träning.
Bara hoppas att alla nära o kära vill få naglarna fixade när jag kommer hem......

Marita bara njuter av livet


Kommentarer:

2009-02-16 09:27:51

Vad kul att höra att det går bra för dig!

Vet ju också att Linda tar bra hand om dig (-:

Du får hällsa och ha det så bra.

Massor av kramar...

2009-02-16 21:52:25

Heeeejjj! Jag har gjort lite gratisreklam för dina naglar i min blogg=) Ta kort på dina kunders naglar i helgen och så mailar du över dom till mig eller skickar via mobilen så lägger jag upp dom så får vi se om vi kan ragga lite kunder=) Provisonen till mig om jag raggar kunder åt dig måste vi diskutera=)s Hoppas du har det kanon. Saknar dig här hemma, ingen att fika med=) Kram

2009-02-17 07:43:27

vad kul att det går såå himla bra för dig ... jag saknar våra morronsamtal S ...hälsa de där nere i skaune S


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback