Konstnaglar

2009-02-18 08:44:00 Allmänt Kommentarer (1)

Onsdag morgon, o bara en vecka kvar tills jag ska åka hem...
I går fick vi göra våra första gele naglar... roligt, roligt. Ingen som ville gå hem, men vi fick snällt vänta med att fortsätta tills idag med att fortsätta.
Idag blir det lite franskt o glitter dekorationer.

Spamanikyren är färdig nu o väntar bara på slut prov där den 9 mars, fast får ju en massa träning i helgen när jag sitter o tränar på Lindas salong.... 4 inbokade besök.

Första settet med konstnaglar hemma sätter jag på söndag när Lindas mamma kommer bort.... såååå spännande.

I helgen fick jag sån akut hemlängtan, häll i sig till tisdag morgon ungefär, insåg ju att det inte är lönt att fundera på det.... då går ju bara tiden mycket saktare.
Fredrik finns ju där hemma o väntar på mig, saknar min älskling såååå mycket.

Dags att dra till skolan nu......

Kommentarer:

2009-02-18 18:34:16

Låter jättespännande det du gör och inbokade besök redan.

Kramar (-:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback