Design...

2009-02-04 15:12:36 Allmänt Kommentarer (1)

Suttit i flera timmar o försökt fixa till designen på bloggen, snacka om pill o tidakrävande.
Såg sen att kl va en bit över 2 o har massor att göra här hemma.
Man blir ju så inne i det man håller på med så det är noll koll på tiden, o inte vet jag om sidan blev snyggare för det. Jobbade väldigt mycket med phhotoshop innan när jag höll på ständigt med min hemsida, men det är ju typ över 2 år sen.
Tar lite tid att uppdatera sig igen.

Så nu är det ju bara att  sätta igång med maten innan gubben kommer hem från jobbet... lite ungsfalukorv o potatismos blir det idag. Mumsigt värre.
O sen lite hemabakad sockerkaka tänkte jag fixa till ikväll, o eventuellt baka lite små hallon kakor. gott gott, ingen diet här inte.

Känns ibland som det får bli i ett annat liv.


Nu ska jag börja skala potatis.... ha det gott


Kommentarer:

Moa
2009-02-05 12:06:15

Kikar in i din blogg! (:



Verkligen fin, ha det bra ! <3



kram!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback