Dax snart....

2009-02-04 07:14:39 Allmänt Kommentarer (1)

Gud vad tiden går fort.....
Nu är det inte många dagar kvar, på söndag sätter jag mig på tåget ner till Malmö o sen är det äntligen igång. Tre veckors utbildning till att börja med.
Känns lite vemodigt att vara borta hemifrån såå länge, men får ju ta det goda med det onda. kommer ha fullt upp så antar att tiden bara rusar iväg.
Alla stackars vänner kommer ju bli offer sen när jag under några veckor ska praktisera naglar innan slutprovet.

Sista dagen denna veckan som älsklingen jobbar, han tar ut lite semester torsdag, fredag så vi kan bygga lite i hallen va det tänkt om dom inte ringt från Borås att vi ska ditt på ett möte med Amanda.
Det va ju lite tur att han va ledig så jag slipper sätta mig på bussen.
Känns som det är ett jädrar flängande dit emellanåt. Men inte mycket att göra åt ju.
Blir iaf bara en snabb visit i stan o lite kaffe hos föräldrarna.

Blir en ganska lugn dag idag, städa, tvätta o kolla över lite vad jag ska packa med mig.
Ibland är det så skönt o inte ha några större måsten utan bara ta hand om sig själv lite. Lägga sig i ett bad, o njuta av livet.
Jobbar ju på att inte stressa upp mig mer än nödvändigt.

Så skönt att sätta på en meditations skiva o bara njuta......... skumt det där med meditation o när man jobbar med det undermedvetna, när det gick som bäst med träning o viktminskningen så mediterade ja så gott som varje dag. Otroligt vilken kraft man får av det.
Får ta tag i dom bitarna igen när jag kommer hem.... just nu funkar det nada med vikten. Varit för mycket ursäkter på sista tiden som tagit min uppmärksamhet.

Kommentarer:

E.K
2009-02-04 15:21:26

Mysigt det blev i bloggen, Rooosa :)

Får visa ett kort sen på hur hallen ser ut när ni är klara med den.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback