Komma igång igen....

2009-08-10 15:34:49 Naglar & Smink Kommentarer (0)

Nu vart det jätte länge sedan jag bloggade sist... har inte riktigt fått tummen ur när gubben vart hemma på semester o haft lite annat för mig.

Vi har  inte gjort nått speciellt i sommar förutom att åka en sväng till ullared o sen fick vi fixat lite färg på vägarna i min salong.... återkommer med bilder

Har iaf passat på o fått fotat en del naglar med lite färg jag gjort, så det blir massa bilder på engång *ler*






Mina egna naglar jag gjorde på mig sjäjl för ungefär 4 veckor sen... har jätte problem fortfarande att göra på
mig själv, men det får bli lite som det blir







Lite guldglitter o blommor.....






Dotters naglar.... bara lite blått på.
Vi har väldigt häftiga diskusioner om hur hennes naglar ska se ut jämmt.... hon vill ha det enkelt o jag älskar massa dekorationer.





Lite koppar färg....







Gröntglitter o blommor





Härlgt blått depend naglack....




Det åskar som tanute nu så dax att stänga av daton

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback