färg o glitter

2009-08-11 12:58:50 Naglar & Smink Kommentarer (1)

Kunden som jag hade nu på morgonen sa redan sist hon vart här att hon ville testa nått annat med färg eller så nästa gång hon kommer.... så himla kul när jag får göra lite färg på naglarna

Nu va dt dax igen o hon gav mig fria händeratt testa vad jag ville o har ett tag funderat på att få göra orange på någon så det va inte mycket att fundera över vad det skulle bli idag....
orange så klart med lite vitt glitter i o en blomma på ringfingrarna.





Bilderna blev väldigt suddiga men det får gå ändå... inte världssmartast att fota med mobilen alltid ;)

Nu är det dax att fixa lite lunch.... äta lite supergod räkmacka o sen fortsätta med naglar lite senare idag.

Ha en supedag


Kommentarer:

2009-12-17 19:00:56

Hej hej.... Jag e faktiskt lite nyfiken på vilken märke du använder dig av.... Fina jobb du gjort... //Annie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback