Underbara nageldekorationer

2009-04-22 08:22:35 Allmänt Kommentarer (1)

Satt ute o surfa på lite nagelsidor igår, hitta hur mycket som helst på helt underbara naglar folk hjort... det blir ju full aktivitet i hjärnan med en massa nya ideer som jag vill prova på. Men problemet är ju att hitta folk o testa på.
Amanda som kom hem igår kväll blir ett offer för mig nu på förmiddagen när hon vaknar.
Och jag själv har ju filat ner mina egna IGEN o ska testa lite nytt, synd bara att det är sååå krongligt att göra på sig själv *suck* men fy skam den som ger sig.

Lägger ut lite bilder ikväll på hur resultaten blir idag....

Kommentarer:

2009-04-22 09:24:34

Hallå igen!

Jag gick min utbildning till nagelterapeut i Stockholm hos Vassa Tassar med Gia som lärare.

Jag sitter ju framför datorer hela dagarna och kände att min kreativa ådra borde få sig ett uppsving, därav denna utbildning.

Så jag jobbar på kvällarna i min lilla nagel studio och på dagarna sitter jag och knappar på datorn. Jag föredrar att göra och dekorera naglar måste jag ju säga :)

Hoppas du får göra några riktigt kul naglar på dottern.

Mvh Yvonne


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback