Torsdag morgon....

2009-04-16 07:13:32 Allmänt Kommentarer (0)

Torsdag morgon o solen skiner... skönt att sitta här med en kopp kaffe o bara vakna till i lugn o ro. Halv nio kommer en tjej som ska fixa lite naglar, o nästa dyker upp vid halv två... lite skönt att ha lite att göra. Är ju fullt upp i morgon oxå *ler*

Sen haer dom ju visat att det nog blir ganska skapligt väder i helgen så man kan fortsätta kratta o fixa till det ute i trägården... finns ju en hel del att göra där.

Haft ett par daagar jag röjt o städat ur lite gaderober... jisses, tre säckar med kläder o annat som inte kommer till användning, inte konstigt att det varit trångt i låder o skåp. Men skönt när det är gjort o jag kan ge mig på nästa projekt som blir dom andra gaderoberna.

Funderar mycket på nu hur jag ska gå till väga i fortsättningen med mitt nagel fixande, ska nog kontakta försäkringskassa o arbetsförmedling för att kolla av lite med starta eget bidrag o lite annat som dom kanske kan hjälpa till med, gå lite företagande kurser m.m
Rätt nollställd på den punkten, men det löser sig nog till det bästa.
Får nöja mig tillsvidare att hålla på på hobbynivå så jag får lite mer erfarenhet, kan behövas ju.


Dax att gå o maka sig o fixa till håret... ha det gott


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback